1a september 2010

God morgon allihopa! 

Allt väl med er? 
Jag börjar fundera på om jag kanske är på väg att få diabetes, under tiden av 3 timmar igår kissade jag tre gånger o sen kissade jag en gång innan jag la mig i sängen. 
Jag hann ligga där i ungefär en kvart eller max tjugo minuter sen var jag kissenödig igen o inte nog med det.. 
Efter att jag vart o kissat den sista gången hann jag ligga återigen max en kvart, vad tror ni händer då??? Jo, lilla jag blir kissenödig igen!!!

Gaaaaah.. Vill fan inte behöva ta en massa sprutor eller jag tänker inte göra det! :(
Jaja men va kul..

Välkommen till Marias klag onsdag!



Kommentarer
Postat av: emelie

vad gör du då?:D

2010-09-01 @ 14:30:30
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0