28e Februari 2011


Idag är ingen vanlig dag för det är Marias namnsdag! Grattis till mig ;)

Hur mår ni annars? Jag mår skit, är hemma från jobbet idag eftersom jag typ hostar upp mina lungor och snorar som en liten skitunge.. Det är ap jobbigt!

Inatt var det oscarsgalan o den ville ja jätte gärna se men jag var helt utslagen igårkväll o kände inte riktigt att jag hade orkat sätta klockan på halv 3 när jag är sjuk. Det räckte med att vakna vid 6-tiden för att smsa Anders om att jag inte kom till jobbet idag!

Nu ska jag dö lite mer här i soffan o försöka mig på att göra nåt vettigt till frukost!

 
Använder en gammal bild som ändå passar in (Min webcam vill inte samarbeta med mig idag..)


Kommentarer
Postat av: sarah

ja han är ett riktigt charmtroll! när??? hmm typ när du o johan kanske vem vet ;) inte än iaf!! :P

2011-02-28 @ 13:52:56
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0