Present till mig! :)

Åååh jag har fått en jätte bra present av Johan idag helt utan anledning, o sånt gillar vi! Han var iväg på backaplan o köpte ett stativ till min kamera så jag slipper stå med kameran i handen när jag ska ta min egobilder ;) Gulle han!! ♥

Vi var såklart tvungna att testa den och herre jesus, det tar nog ett tag innan man kommer in i hur man ska göra för att få bra bilder. Framförallt att veta vilken höjd man ska ha och att tajma in självutlösaren är inte det lättaste! Men ack så skoj det ska bli o lära sig! :)


Stativet :)

Jag måste också visa er en av de första bilderna vi tog när vi testade den nyss! OMG!


Är jag inte lik en av dvärgarna i fångarna på fortet!? Jag menar, kolla in längden på mina ben, haha! Det är lite dvärg varning!

Kommentarer
Postat av: maria

Haha snyggt, kul när man lyckas me sånna fina bilder. ;-)

2011-01-11 @ 21:30:22
URL: http://mariagustafsson85.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0