20e mars 2011


God morgon pärlor!

Ledsen för att det inte blev något bloggande på hela dagen igår, men jag mådde så förbaskat dåligt heeeela dagen o hade ändå inte haft något roligt att dela med mig av! Det kändes som om någon hade kört över mig typ tre gånger om igår, fy fan för bakfylla alltså!! Men jag hoppas ni överlevde dagen ändå ;) 

Hur mår ni annars? Jag mår betydligt bättre idag, är dock lite trött fortfarande men ingen huvudvärk iallafall vilket är otroligt skönt! Jag ska kanske till och med försöka mig på att träna lite idag (!!) Helt otroligt! Men först ska jag äta lite frukost o känna mig för angående träningen, hehe!


Trött o nyvaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0