Ringhållare sökes

Jag är just nu i en städperiod här hemma. Jag har städat ur min bil som såg förjävlig ut och nu har jag även börjat gå loss med städning på allt smått som ligger huller om buller, dvs mina ringar som jag inte vet vart jag ska lägga så att dom är samlat på ett o samma ställe. Det gäller även mina armband, halsband hårnålar, tofsar, aa ni förstår nog vad jag menar med småprylar, hehe..

Jag behöver tips!! Vart kan jag hitta någon typ att hållare/hängare för ringar?? :)


En ur dålig bild från tidigare idag...


Kommentarer
Postat av: sarah

det finns ringhållare på guldfynd, dock är det djutmotiv typ katt & vad det nu va mer! men dom e görkäcka!

2011-03-06 @ 15:48:19
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0